Ontdek onze specifieke diensten die jou kunnen helpen bij het beheren van je agenda, administratie en e-mails.

Agendabeheer
Laat mij je helpen bij het plannen van afspraken, het organiseren en het beheren van je drukke agenda.
Taken:
- Instellen van herinneringen
- Verzamelen van benodigde informatie
- Wijzigen en opnieuw inplannen
- Synchroniseren met de agenda

Administratieve ondersteuning
Bespaar tijd en laat mij je administratieve taken uit handen nemen, van facturatie tot documentbeheer.
Met mijn administratieve ondersteuning kun je je richten op je core business en neem ik het papierwerk uit handen.
Taken:
- Het sorteren van documenten, zoals post, facturen en bonnen.
- Controleren of alle documenten compleet zijn, denk aan handtekeningen of eventueel gegevens.
- Mappen duidelijk labelen en logisch structureren.
- Verwijderen van oude of dubbele documenten
- Bijwerken van overzichten in Excel of administratieprocessen

E-mailbeheer
Laat mij je helpen met het beheren van je inbox, het opstellen van professionele e-mails en het filteren van belangrijke berichten.
Taken:
- Inbox structuren prioriteren
- Agenda afstemmen op e-mails
- Bijlagen beheren
- E-mailvolume beperken